mandag den 17. september 2012

Already over...

Saa er mandagen snart ovre. Washington var fin at se igen, men nu behoever jeg heller ikke sen de samme mindepladser osv igen... Naeste gang maa det blive museernes tur. Naar, men det var godt, og fik set chinatown osv. Saa om aftenen skulle vi selvfoelgelig forbi Towson Mall, og kigge lidt omkring. Loerdag aften stod paa College-party, i den vildeste ghetto. Jeg siger dig, jeg har aldrig vaeret saa utryk ved at koere i et nabolag som her. Ud over det saa skulle vi til det her houseparty, og vi ankommer i min bil nede af den her moerke smalle vej, og der skal jeg saa lave den her fucking parallelparkering imellem to biler. Saa jeg gaar igang og det gaar bare slet ikke. Ude paa gaden staar der ca. 7-8 moerke drenge, og finder det vaeldig sjovt, saa de kommer hen og proever at dirrigere. Men nej, shit det var flovt. Saa efter 10 min, hvis ikke mere? er bilen endelig parkeret. Ankommer saa til det her klamme smalle hus med groent lys og KUN sorte maend, og de vil saa have 1$ for at lade os komme ind, og saa beslutter vi os for at gaa igen. Fuck mand, alt det besvaer med parkering for det? Oh god! Naar, men vi fik da en paa opleveren den aften, med houseparty osv.

Soendag var det saa Baltimores tur, med runtur i innerhabor. Det var godt at faa set mere af sin by, men jeg skal sku aldrig koere rundt med Conni (min gps) alene. For det foerste er den vild med ghettoer og betalingsringe. Og for det andet ELSKER hun at vildlede mig! Man skulle vrkelig nogen gange tro at det var skjult kamera... Saa er der ogsaa den lille detalje med at mange folk er paa diverse stoffer, og naar du holderi et lyskryds for roedt, spriger der pludselig en lille neger ud foran bilen og klasker den her moppe paa forruden og begynder at vaske den, saa du ligesom bliver noed til at betale dem. Dog siger min hostmom at man bare skal starte vindusviskerne, men det skal jeg fandme ikke nyde noget af hvis jeg er alene i bilen, med en fattig psykopat paa den anden side af ruden. Naar, men fik virkelig set noget slum den her weekend.

I gaar aftes startede rosh hashanah som er det joediske nytaar. Det ender tirsdagaften, saa som ved alle andre joediske ferier laver vi ikke andet end at spise.. Puha det er ikke godt for mig... Og her i eftermiddags laerte jeg saa Grammy, vores elskede nabo, at lave oereringe. Dog ryster hun saa meget paa haenderne at det tager 10 min pr ring...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar