torsdag den 27. juni 2013

Det er simpelthen sådan en mærkelig følelese jeg har i kroppen. Det går alt for stærkt herhenne. På den ene side er det faktisk slet ikke gået op for mig 100% at jeg er i USA, og vil gerne blive bare et par måneder mere, men på den anden side er jeg så klar til ar komme hjem, og jeg føler at jeg har oplevet alt hvad jeg ville og meget mere til. For tiden har jeg rigtig svært ved at koncentrere mig, og det er fuldstændig den samme følelse som inden jeg tog herhen. Men jeg nyder den sidste tid og prøver at få mest muligt ud af mine dage. Tirsdag var også en lang dag, men rigtig god. I går var noget af en dag. om morgenen tog Rami afsted og det var sidste gang jeg så ham, så tirsdag aften besluttede jeg mig for at købe nogle kort og udfylde dem til rocky og rami fordi de begge rejser før jeg gør. når men onsdag morgen var så sørgelig. da jeg skulle sige farvel til ham inden jeg skulle køre rocky, var der tårer og en masse kram og "i love u", og et par kys, så det var sødt. han var den der var mest ked af det utroligt nok, og sagde at jeg var som en rigtig storesøster for ham. ih, han er så sød, og jeg glæder mig så meget til at se ham igen. Når men så arbejdede jeg 5 timer om eftermiddagen men det var bestemt ikke kedeligt. Der var thunderstorm om eftermiddagen og var alene med rocky og fir. Det var så voldsomt, så vi gik alle ned i kælderen i mit værelse og så en film på iPaden og hyggede med spiderman kage. Senere kom vi ovenpå og sad og tegnede og pludselig så jeg et gigantisk dådyr i vores baghave, ikke mere end 3 meter fra altandøren. Det var så vildt. Det var nærmest et monster, og ja jeg skulle i hvert fald ikke ud! Når men det kunne ikke komme ud fordi vores nabo på den ene side har hegn og naboen på den anden side har en masse buske, og bagved er der en stejl bakke med træer, så ham hannen rendte forvirret rundt i 10 min, ej det var så synd for den. Når men efter det, besluttede Buttercups sig for at tisse på gulvet indenfor selvom jeg lige havde haft hende ude. Og ikke bare en gang, men nej, fucking TO gange!!! Den eftermiddag var hun billigt til salg. Når men efter al torden, dådyr-monsteret og 20 håndklæder med buttercup tis på, så kunne vi slappe af og spise aftensmad. I dag er der ikke sket det store. Er begyndt at pakke til New York her i weekenden. Glæder mig så meget. Louise og jeg skal bare hygge og slappe af. Og lørdag aften på barer og den fedeste club i New York! Juhuuu! Det bliver konge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar