tirsdag den 2. juli 2013

.

Sikke tiden flyver herhenne. Har kun 13 dage til min sidste arbejdsdag og det er faktisk lidt deprimerende. Men okay, jeg er klar til at komme hjem!! Naar men havde simpelthen saadan en fed weekend i New York med Louise. Kom derind mega sent fredag og loerdag tog vi til manhatten og shoppede og hyggede og om aftenen tog vi paa Empire Hotel Rooftop! Saa fedt derinde! Der blev festet og drukket alt for meget vodka, men saadan er det jo naar det er gratis!Saa soendagen og foerste halvdel af mandag laa jeg med de ondeste toemmermaend! Naar men ikke nok med det, saa fik jeg ogsaa smadret min mors kamera, saa det har jeg lige bestilt et nyt af, samt en ny ekstern harddisk, saa nu er kontoen ripped!
Naar men ellers sker der ikke det helt store. Der er meget varmt herhenne nu, og luftfugtigheden er ulidelig. Men der er ildfluger saa det goer det hele meget bedre. Venter paa svar fra min tattoovoer om dag, saa nu kan han godt se at komme igang!
I aften er det trivia night med cass, og i morgen bliver saadan en god dag. Oriana har en camp, saa hver dag kommer 17 piger og Oriana og hendes veninde tager dem til forskellige aktiviteter. I morgen tager de saa til hershey park, som er en kaempe forlystelsespark som skulle vaere saa vild. De overnatter der til torsdag i telte og spurgte om fir og jeg ville komme med. Heeeeeelt sikkert! Saa vi tager bilen derop onsdag efter kfir er faerdig med camp. Hygger med forlystelser og badeland, og om aftenen skal vi sove i telt. Min vaertsmor kommer ogsaa derop om aftenen saa det er godt. Torsdag skal vi bare have det sjovt der, og om aftenen er der fyrvaerkeri fordi det er 4th of July! Det bliver crazy!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar