fredag den 5. juli 2013

4th of July

Hershey var så sjov. Der var så mange ting at prøve og det var bare så fedt! Der var en kæmpe vandpark hvor vi brugte det meste af torsdagen. Det var to vildt gode dage, men hold da op hvor var jeg træt da jeg kom hjem i går aftes. Vi skulle ellers havde været downtown og havde set fyrværkeri, men jeg var alt for smadret. Så 4th of july blev fejret i hershey. I aften tager jeg til Cass hus og sover for i morgen tager vi alle til new York. Cass, Charlie, Angela og Marine. Og mødes så med Louise derinde. Vi er ved at finde en ny lejlighed men det er lidt svært med så kort varsel. Når men jeg fant så lige ud af at den club vi altid er på derinde, og som vi skal på igen, er så populær og eksklusiv fordi, at det er der hvor Chuck fra gossipgirls åbenbart bor i serierne? Så blev man det klogere. I dag er der 9 dage til at jeg kan fejre min 1 årsdag i USA. Det er så vildt. Sikke tiden flyver..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar