mandag den 8. juli 2013

10 dage til at jeg står hjemme på Dansk grund igen

Sikke tiden flyver! 6 arbejdsdage tilbage, 9 til at jeg tager afsted herfra og 10 til jeg er hjemme igen. Weekenden gik meget blandet. Men lad os starte med søndag aften. For der fik jeg min tattoo! Ja hved havde dog troet det? To blomster, en marguerit og en Black eyed Susan, som et symbol på mine to hjem. Jeg er så glad for det! ELSKER den! Men hold kæft hvor var det smertefulgt! Var der alt i alt i tre timer, den der her mands kælder, men selve tatten tog 1 time og 45 min. Det blev $150 men jeg betalte ham $200 fordi jeg var så glad for den. Så det var så fedt og billigt! Dagen derpå sider den flot men er stadig lidt hævet.
Når men så lad os lige spole tilbage til fredag. Der var det dagen før vi skulle til new York og for mit vedkommen for den sidste gang. Fredag aften spiste jeg sushi med Cass og efter mødtes vi med Angela og Charlie, vi var dog allerede godt trætte og pisse irriterede på Charlie da hun opfører sig så umodent for tiden! Når men fredag aften bookede vi så endelig et hotelværelse i Hells kitchen, for tre personer via hotwire.com og betalte $158.16. Fint, fint! Lørdag morgen tog vi bussen tidligt og var på Manhatten omkring middag. Gik til times square og spiste frokost på the olive garden. Mums! Det var så godt... Når men efter shoppede vi lidt hyggede på så tog vi en taxi til vores hotel for at tjekke ind. Vi var der 14:30 og check in var 15:00 så hun bedte os bare om at vente i restauranten og hun ville så hente os når vores værelse var klar. Kl 15:30 var der stadig ikke sket noget selvom vi havde øjenkontakt med hende flere gange, så jeg gik op og checkede os ind hos en mand. Han informere mig så om at der ikke er noget værelse til os, med plads til 3 personer. Kun et med en dobbelseng! Wtf! Når men før jeg får sagt noget ringer han til hotwire.com og går væk så jeg ikke kan høre en skid. Pludselig stikker han mig telefonen og den her allerede sure dame begynder så! Hun siger at vi ikke kan få et værelse for tre personer her og at vi skal flytte til et andet et med taxi( som vi selv skal betale) og betale et ekstra gebyr på et andet hotel for at opgradere ( minimum $50) men det vil vi slet ikke, og har slet ikke pengene fysisk til at gøre det. Vi tjener ikke engang $200 om ugen og bare busbilletterne og parkering var $45 hver i sær, og hva vi ikke allerede havde betalt for værelset. Når men det bliver hun mega sur over at jeg siger og begynder at råbe og skrige af mig. Hun var nok den mest ubehøvlede dame jeg nogensinde har snakket med! Og derudover blev hun ved med at gentage hotwire.coms regler med at man ikke kan få en refund osv. Det var så frustrerende, og jeg begyndte jo så at råbe tilbage til hende, for det kunne sku da ikke være rigtigt at jeg bestiller og betaler for et værelse for tre personer, men så kun får et hvor der kun er plads til to? Når men det ender med at jeg bliver så skide sur på hende at jeg beder manden om at lægge på, og vi tager så det værelse med kun en seng! Det var så latterligt og jeg var så frustreret at jeg kunne havde sat mig ned på gulvet og begyndt at tude, men nej, jeg flåede nøglekortet ud ad hånden og løb hen til elevatoren. Når men efter det gik det rigtig godt. Vi hyggede på værelset, Louise kom med vodka og soda, og vi hyggede med drukspil og pizza. Yummi... Inden vi gik tog jeg et energishot og vi smuttede så til Empire hotel rooftop. Det var sjovt derinde men en smugle dødt, når men imens vi sidder på terrassen og drikker får jeg det pludselig mega dårligt og går ud og kaster op. Jeg er hundrede på at det var det der energishot der gjorde mig syg, for drak næsten ikke den aften! Når men jeg bliver så svimmel og beslutter mig for at tage en taxi tilbage til hotellet. Jeg kommer ud i taxaen, men drejer ned på 5th avenue og så kommandere jeg ham til at stoppe, åbner døren og brækker mig ud over hele 5th ave, mega klasse! Når men jeg kommer så op på hotellet og ind på værelset, brækker mig igen og tager så et koldt bad og beslutter mig for at gå i seng. Så det var så nederen :( men var bare så syg. Så min sidste nat i nyc endte kl 2:30! Når men næste morgen skulle jeg med bussen kl 8 fordi fir havde sin børnefødselsdag. Når men kom så hjem 20 min før festen startede og det var rigtig sjovt. Men boder og en lille petting zoo, med smågrise, en lille ged, kaniner, ællinger osv. Efter var det tid til at tage aftes for min tattoo, wuhu! Når men i dag er det så firs rigtige fødselsdag, og goliaths! For 5 og golde 7. Gamle drenge! Når men nu smutter jeg igen, for den står på arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar