onsdag den 17. juli 2013

Farvel USA, Goddag Danmark!

Saa er det blevet tid til mit sidste opslag! Med 140 opslag paa et aar og over 5000 sidevsninger, er jeg nu ved vejs ende! Om en time tager jeg afsted fra huset her i Baltimore og naeste gang jeg kommer til et hjem bliver det i Danmark.
De sidste par dage har vaeret haarde med afsked, og i gaar var det med Cass. Vi tog ud og spiste laekker pizza og saa gav hun mig den soedeste farvel gave. Et lille fotoalbum, et soedt kort og et pandora vedhaeng. En lille kenguru. I morges havde familien planlagt en lille afsteds morgenmad, da vi ikke kunne have aftensmad sammen, fordi de fastede. Naar men jeg kommer ovenpaa og ser at Buttercup ligger helt stille og hyperventilere. Min vaertsmor fortaeller mig saa at i nat var hun blevet rigtig syg, saa nu ville de tage til dyrlaegen efter morgenmaden og faa hende aflivet. Det er godt nok soergeligt. Naar men morgenmaden var virkelig laekker, og fik et soedt kort fra fir, det soedeste armbaand med billeder af boernene og buttercup og en lille sygeplejerske dukke der spiller musik fra Amians mor. Det var simpelthen saa soedt og de blev saa glade for min scrapbook og mine m&ms med billeder paa.
Naar men efter morgenmaden gik jeg ned paa mit vaerelse og saa banker det paa doeren. Det er fir som kommer ind med det mest triste ansigtsudtryk jeg nogensinde har set. Han saetter sig paa mit skoed og siger at han er rigtig ked af det fordi i dag mister han hans to beste venner, og saa bryder han ud i graad. Vi beder en lille boen for buttercup og sidder begge der og tudebroeler, inden han skulle afsted til Camp.
Nu er det naesten tid til at han skal hentes og derefter kommer amaian og ham hjem og koerer mig saa til lufthavnen.
Hold da op en tude dag, og det bliver med sikerhed kun vaerre i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar