mandag den 15. juli 2013

1 aar i usa!

Okay saa kom dagen endelig. 1 aar i usa! JUHUUUUU!!! Hvem havde dog troet, at jeg ville klare det? Ja, men nu er det et aar siden at jeg efterlod min familie og mine venner hjemme til fordel for mit livs oplevelse her i Baltimore. Det har vaeret skide haardt og har kostet en masse blod, sved og taaere. Der har vaeret saa mange fede oplevelser og jeg fortryder ingen ting. Nu gleder jeg mig bare til at komme hjem igen. Alle siger at naar men kommer hjem er det som om tiden har staaet stille det aar man har vaeret vaek, men saadan kommer det ikke til at blive i mit tilfaelde, men det er nok ogsaa godt nok.
Det bliver saa haardt at tage afsked men min familie og venner herhenne. I dag er min sidste arbejdsdag og det er en smugle soergeligt, men saadan er det jo. Det hjaelper at jeg ved, at jeg kommer igen naeste aar og at de maaske kommer og besoeger mig. Fir er rigtig ked af det, men han ved ikke hva han er ked af det over, for han ved ikke rigtig hva det egentlig betyder at regi leaves. Men han kan helt bestemt foele at der er ved at komme en stor aendring. Naar men weekenden gik mega godt. Hyggede med Cass, fik koebt de sidste ting, og loerdag var der baseball kamp med vores orioles og the Toronto Blue Jays. Det var mega sjovt at opleve! I dag fik jeg mig noget af en overraskelse da jeg i morgen kom op for at arbejde, og havde forventet at have fir en hel dag, men nej, han har camp saa jeg arbejdede en time i morges og skal saa arbejde et par timer her til eftermiddag og aften. I morgen skal der pakkes og om aftene staar den paa min sidste trivia aften med Cass :( Naar men nu vil jeg hente firriepop fra camp saa vi kan hygge hjemme paa min sidste dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar